sweet-tyriis

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Tyra Törnqvist - 16 maj 2012 23:03

Hej jag tittar på tv men vet ej vad jag ska se!! tips??

ska stänga av datorn och krypa ner undertecket.

Ska nog se på en film eller nåt! :)

men ha en trevlig kväll! :)

kram  

Av Tyra Törnqvist - 16 maj 2012 22:49

Tack så mycket alla läsare!

Nu har jag slagit mitt gamla rekord (132 st sidvisningar) nu har jag hel 182!!! :DD

Tack såååå sååå mycket 

jag är så tacksam......

Av Tyra Törnqvist - 16 maj 2012 21:21

Hej kom på att jag ville ha chiips tio i nio....

SÅsa det till pappa och han bara aa men då får du skynda dej tilöl affären för den stänger om tio min så sprang till willys!!!!

Nu sitter jag och göttar mej med cola och chiiiipsss! <3

men vet ej bad jag ska titta på! förslag?? :)

kanske ska spela sims det är faktist kul men har trötnat lite! ://

Men men ha det bra 

video chattar med jennifer hon bara!

Sa du steeen?? :)

Ja bara hahaha 

Jag hämnades och bara: förloraren säger va! hon bara va! hahah hon förlora

Av Tyra Törnqvist - 16 maj 2012 19:15

Hej hej!

När jag kom hem så fick jag jätte jätte ont i magen sen gick det över men då blev jag lite hungrig så jag tog en macka sen kom det tillbaka när jag hade mat i magen!! :((

Men nu äter jag och hoppas att det inte ska ske igen..

Alldeles nyss så titta jag på transformers (stavning)

Den var bra ! :)

Innan titta pappa och jag på klick men på eng!

Asså klick ska stå på eng....

den var både rolig sorgligt och as bra! (stavning)

Ha den bra 

Kram kram!

Av Tyra Törnqvist - 16 maj 2012 13:16

Hej! :DD

Som ni vet åt vi pizza i skolan! :DD 

Sluta där borta och pappa kom och hämta mej sen åkte vi till mamma och hämta lite saker!

Vi stanna och handla och jag köpte godiiiiiis inte mycke en tablett ask! :DD

Men men sitter hemma hos pappa och tänkte sola men så kommer ju målnen........ :((

Ni får gärna ställa lite frågor om ni vill! :))

Imorgon kaske pappa och jag ska till stugan och så ska vi titta på hockey där! (pappa gillar hockey)

Annars är vi hemma och tittar!

Kanske ska video chatta med jennifer sen!

Ha det bra aa just de!

Ska äta gooooooodiiiiiiiis.... :DDD :PP

Kram kram! :DD

Av Tyra Törnqvist - 16 maj 2012 10:44

Hej..

nu har vi haft talang show i skolan! :/

Men men snart ska vi gå till pizzeria! :DD

Och äta som man brukar....

jag sminka alla typ men aa...

wilma sjöng och det var jätte bra! :DD

Jag draack up min cola på 15 min :((

Längtar tills man kan blogga på mobilen!!!

Men nu måste jag kolla fb :D

ses

kram kram! :))

hörs senare

Presentation


Hej! Jag heter Tyra. Den här bloggen handlar om mitt liv men kanske inte är inne på länge elr nåt? för jag gör mycket om dagarna!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :D


Ovido - Quiz & Flashcards