sweet-tyriis

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Tyra Törnqvist - 15 maj 2012 21:04

Det är nåt fel när jag skickar ut inlägget elr vad det heter så kommer det två!!!!

men men ni får försöka att stå ut! :)) :DD :// 

Godis vill ha dej

Av Tyra Törnqvist - 15 maj 2012 20:56

Hej har varit hos jennifer idag!

Mamma kom och hämta mej hos henne sen åkte jag till träningen!

Vi körde staffeter.... :/

Fick ont i hälsenan.... :(( 

har jätte ont!

ska sova hos mamma iallafall är hos pappa men ska ha talngshow i morgon i skolan och måste ha kläder och sånt! :DD

Efter det ska vi gå till pizzan och äta med klassen! :DD

Jag och jennifer ska dela på en vesuvio (stavning).

Nu sitter jag och har as ont och längtar efter gooooooodiiiiiiiis...!! 

Men men ska titta på hockey! :/

Hittar inget annat att titta på förslag?? 

Aaa just det efter träningen så fick jag reda på att min lillebror ebbe hade stuckat foten! :/ ajaj ...

Jag bada nyss så aa.. 

vet inte vad jag ska ha för kläder i morgon några ur klassen ska va med och dansa och då vill man ju va lite fin....

men får fortsätta tänka medans jag tittar på hockey!

oj oj oj!! nu börjar det! 


Kram kram! :DD :))

Av Tyra Törnqvist - 15 maj 2012 20:56

Hej har varit hos jennifer idag!

Mamma kom och hämta mej hos henne sen åkte jag till träningen!

Vi körde staffeter.... :/

Fick ont i hälsenan.... :(( 

har jätte ont!

ska sova hos mamma iallafall är hos pappa men ska ha talngshow i morgon i skolan och måste ha kläder och sånt! :DD

Efter det ska vi gå till pizzan och äta med klassen! :DD

Jag och jennifer ska dela på en vesuvio (stavning).

Nu sitter jag och har as ont och längtar efter gooooooodiiiiiiiis...!! 

Men men ska titta på hockey! :/

Hittar inget annat att titta på förslag?? 

Aaa just det efter träningen så fick jag reda på att min lillebror ebbe hade stuckat foten! :/ ajaj ...

Jag bada nyss så aa.. 

vet inte vad jag ska ha för kläder i morgon några ur klassen ska va med och dansa och då vill man ju va lite fin....

men får fortsätta tänka medans jag tittar på hockey!

oj oj oj!! nu börjar det! 


Kram kram! :DD :))

Presentation


Hej! Jag heter Tyra. Den här bloggen handlar om mitt liv men kanske inte är inne på länge elr nåt? för jag gör mycket om dagarna!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :D


Ovido - Quiz & Flashcards