sweet-tyriis

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Tyra Törnqvist - 14 maj 2012 17:34

Aaaaaaaaaah..

Min paj blev lite bränd!!!

Men den var jätte god ändå!!

sitter och äter på den och video chattar med jennifer.....

Nån som vet vart man kan göra en fin header?? (stavning)

Men aa idag på skolan skulle vi tränna in våran dans till talang showen i över morogn!!

Vi skulle det yjumpasalaen kan ej stava till det..

vi fick vara där för våran idrotts lärare men när vi kom dit fick vi inte..

Alla klasser börja med utidrott idag! 

Men så  ^^ regna ^^ aa så vi fick inte vara där för våran fröken för dom som skulle ha idrott fick ha inne för att det reegna lite...

Och tänk dej min klass som har direkt på morgonene kl 8.00 

Det var as kalt!!!


Kram kram

Av Tyra Törnqvist - 14 maj 2012 17:34

Aaaaaaaaaah..

Min paj blev lite bränd!!!

Men den var jätte god ändå!!

sitter och äter på den och video chattar med jennifer.....

Nån som vet vart man kan göra en fin header?? (stavning)

Men aa idag på skolan skulle vi tränna in våran dans till talang showen i över morogn!!

Vi skulle det yjumpasalaen kan ej stava till det..

vi fick vara där för våran idrotts lärare men när vi kom dit fick vi inte..

Alla klasser börja med utidrott idag! 

Men så  ^^ regna ^^ aa så vi fick inte vara där för våran fröken för dom som skulle ha idrott fick ha inne för att det reegna lite...

Och tänk dej min klass som har direkt på morgonene kl 8.00 

Det var as kalt!!!


Kram kram

Presentation


Hej! Jag heter Tyra. Den här bloggen handlar om mitt liv men kanske inte är inne på länge elr nåt? för jag gör mycket om dagarna!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :D


Ovido - Quiz & Flashcards